czwartek, 14 sierpnia 2014

Rozdział 3.

Jeśli chodzi o szczyt bezczelności to właśnie patrzę na niego, a raczej na nią. 
A mianowicie Megan Smith. Tak to o nią mi chodzi. Stoi po drugiej ulicy niemal z tyłkiem na wierzchu i próbuje poderwać jakiegoś chłopaka, albo oczywiście już go poderwała. 
Nie wiem co ona sobie wyobraża. 
-Pójdę po te lody, bo chyba za chwilę zwrócę-powiedziałam do przyjaciółki pokazując odruch wymiotny. Zaśmiałyśmy się z tego. Wiem, że wygląda to zabawnie, ale niestety taka jest prawda. 
Chwilę później podeszłam do lady za, którą stała kobieta w średnim wieku. Zamówiłam duzą porcje lodów i kawę z mlekiem. Szybko otrzymałam zamówienie, bo jak na razie byłam tylko jedną oczekującą osobą. Nie dlatego, że jest tu mało ludzi, tylko dlatego, że szybko obsługują. I to się nazywa kawiarnia szybkiej obsługi. Tak powinno być wszędzie. 
Zabrałam zamówienie i ruszyłam do stolika. Wszystko było by piękne, gdyby nie fakt, że ktoś mi podłożył nogę i wpadłam na coś. 
-Kurwa-przeklnęłam pod nosem widząc na swojej białej bluzce ślad pod kawie. 
-Nie. To tylko ja, a poza tym to też kobieta-usłyszałam nagle męski głos. Uniosłam nieco glowę i dostrzegłam przystojnego chłopaka o oczach jak czekolada. Posłałam mu pytające spojrzenie nie wiedząc o co mu chodzi z tym "Też kobieta". 
-Mówię, że kurwa to też kobieta-wytlumaczył mi nieznajomy. 
No proszę jaki mądry się znalazł. Nie widzi nawet gdzie idzie.
-Głupek-warknęłam. 
-Tak się składa mała, że gdyby nie ja wąchałabyś płytki, więc grzeczniej troszkę i wyluzuj-odpowiedział. 
-Bardzo śmieszne-prychnęłam. 
-Może, ale prawdziwe. Nie podziękujesz mi?-zapytał sarkastycznie mierząc mnie tymi swoimi patrzałkami. 



-Głupkom, Osłom i Świniom nie dziękuję. Spadaj-warknęłam wymijając go. 
-A przystojniakom?-usłyszałam za sobą słowa chłopaka, jednak je zignorowałam podchodząc do stolika przyjaciólki. 
-Jezus co ci się stało?-pisnęła przejęta. 
-Po pierwsze Nie Jezu, tylko Elizabeth, a po drugie krotko mówiąc zaatakowała mnie kawa-wzruszyłam i napiłam się kawy. Co prawda nie zostało jej tu zbyt dużo, ale zawsze coś. Chociaż ją spróbowałam. 
-Co? Jak może zaatakować kawa?
-Nie pytaj-machnęłam ręką i pokręciłam głową. 
-Jak tak Beth?-zapytałam zmieniając temat. 
Beth to babcia Nadii. Od kilku miesięcy choruje. Wykryli jej raka w podbrzuszu. 
Początkowo lekarze nie dawali jej szans, ale kiedy jednak okazało sie, że jest możliwa operacja jej babcia odmówiła. Nie chciala się na starość ciąć. 
-Bez zmian. Cały czas leży. 
-Nadal nie zmieniła decyzji?
-Nie. Powiedziała, że chce wyglądać w trumnie atrakcyjnie. 
-Uparta jak osioł-przewróciłam oczami biorąc kolejny łyk kawy. 
-Wydaje mi się, że ona już się z tym pogodziła i zaprzyjaźniła z Bobem.
-Z bobem? czy ja o czyms nie wiem?-zapytalam zdezorientowana. 
-Tak nazwała swój nowotwór. 
No tak zapomniałam, że jej babcia ma szalone pomysły, którymi wszystkich potrafi rozbawić do łez. 
-Słyszałaś o tej imprezie u Megan?
-Tak słyszałam-powiedziałam obojętnie. 
-Może pojdziemy?
-Zapomnij. Nie pójdę do tej tlenionej małpy-powiedziałam oburzona. 
-Ale dlaczego?
-Bo nie i koniec kropka. Nie drąż tego tematu Nadia. Nie lubię jej. 
-Ja też jej nie lubię, ale może być fajnie. Będą chłopaki. No weź nie daj się prosić. 
-Koniec tematu. Wolała bym pocałować kota-wzdrygnęłam się na samą myśl. 
Niedługo potem wyszłyśmy z kawiarni. Zaczynało się ściemniać, więc naprawdę pora na wracanie. Na zakręcie pożegnałam się z przyjaciółką, a sama ruszyłam w dalszą drogę. Zostało mi jeszcze do przejścia dwie ulice. Niby nie dużo, i zapewne wszystko by było dobrze, gdyby nie to, że uslyszałam za sobą jakieś kroki . Szczerze powiedziawszy wystraszyłam się. Przyspieszylam momentalnie kroki. 
-Szybciej grubasie-pomyślałam i zaczęłam biec. Już niedaleko niedaleko. 
-Elizabeth-usłyszałam w pewnym momencie jak ktoś wypowiada moje imię. 
Poczułam jak serce podeszło mi do gardła. Widząc swój dom wbiegłam szybko do niego i zamknęłam drzwi na klucz. 


___________________________

Tadam. 
Mamy kolejny. Jak wrażenia?

CZYTASZ = SKOMENTUJ < 33

38 komentarzy:

  1. Rozdział wspaniały! ♥ Nie mogę się doczekać kolejnego!♥
    Jestem bardzo ciekawa kto szedł za Elizabeth :)
    Pozdrawiam i do następnego! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł Ci naprawdę fajny rozdział c;
    Ta wymiana słów Elizabeth i Zayna wyszła zdecydowanie zabawnie :D
    Och i ten koniec gdy za bohaterkom ktoś idzie..Czemu musiałaś urwać w tym momencie :D? No nic w takim razie czekam na następna cześć ;)
    Pozdrawiam i życzę weny ;*

    Zapraszam i liczę na opinie ;)

    http://effective-zaynmalik-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy napisalaś:
    ... oczy jak czekolada...
    To ja tak do siebie:
    Zayn.
    A skąd wiedziałam?
    BO TO ZAYN XD
    Super rozdział :D sorka, ze nie wchodziłam na twojego bloga przez jakiś czas, ale jakoś nie miałam czasu.
    I po raz kolejny mówię, że rozdział super :p
    Zerkniesz?
    love-will-tell-us-where-to-gimnazjum.blogspot.com
    Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezuuu, błąd w linku xD love-will-tell-us-where-to-go.blogspot.com
      Hahaha, jezu xD

      Usuń
  4. Świetny rozdział. Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahahah świetny rozdział rozmowa z Zayn'em wyszła bardzo zabawnie ;D Aww czekam na nastęny rozdział

    zapraszam do mnie http://invisible-zaynmalik.blogspot.com/ ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział wyszedł bardzo fajnie :) czekam na dalszy rozwój akcji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybciutko pisz kolejny ..... kto za nią szedł ....ugh.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny! Taaak! Ciekawe kto za nią szedł czyżby Zayn? :D hihi oby :)
    Czekam na kolejny, buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski rozdział :** Nie mogę się doczekać kolejnego. Masz talent :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe kto szedl za Elizabeth! :)
    @TheAsiaShow_xx

    OdpowiedzUsuń
  11. super czerkam na next
    Vika

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny rozdział :D Czekam na next c;

    OdpowiedzUsuń
  13. Super Rozdział :) Pierwsze spotkanie mają za sobą :P Czekam z niecierpliwością na nn :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

  14. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award gratuluję ;* więcej informacji znajdziesz tutaj : http://istniecnieznaczyzycc.blogspot.com/2014/08/versatile-blogger-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do
    The Versatile Blogger Award
    Gratuluję i życzę dalszych sukcesów
    Więcej informacji znajdziesz u mnie :**
    http://turn-back-time-zayn-malik-ff.blogspot.com/2014/08/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  16. GENIALNY <3

    Zapraszam do mnie : http://story-of-my-life-harry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, zostałaś nominowana do Liebster Award. Gratulacje!!
    Więcej informacji na moim blogu: http://little-dream-1d-cm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny rozdział, jesteś genialna.! Cekam z niecierpliwością na następny :*** <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś nominowana do Liebster Award.
    Gratuluję! ♥
    Więcej informacji u mnie na blogu! ♥♥
    http://story-of-my-life-harry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję!
    Zostałaś nominowana do Libster Awards!!!
    Więcej na moim blogu:
    littlethingsslipoutofmymouth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaje*isty *-* Czekam na NEXTa :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspanialy kiedy kolejny . Czekam niecierpliwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś nominowana do LA więcej informacji tutaj : http://onedirectiongirlss.blogspot.com/2014/09/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Haloo kiedy następny ?????????

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekamy z niecierpliwoscia

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedy następny rozdział???

    OdpowiedzUsuń
  27. Super !
    Ciekawe kto za nią szedł...
    Nie mogę doczekać się nexta !!
    Pisz szybko !! :)

    http://imaginoowooonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Rozdział super. Czekam z niecierpliwości na next i życzę dalszej weny :** Buźka <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekam na następny rozdział. Twoje opowiadania są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  30. ŚWIETNY !!
    Byłoby mi bardzo miło gdybyś do mnie także zajrzała
    http://lovemethat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Łoł zadziwiająca historia kiedy następny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  32. jest ekstraa !!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, więc miło by było gdybyś zostawiła swoją opinię :*
    http://1dletniaprzygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. no po prostu kocham twoje blogi *-*
    I zapraszam na mojego bloga
    http://victoriaslifestory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ty takie
    oczy jak czekolada to ja odrazu ocho napewno Malik ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
To motywuje .xx