wtorek, 8 lipca 2014

Prolog

           "Brzydka i gruba" Tak od dłuższego czasu postrzegała się Elizabeth Collins, mimo że była zupełnym przeciwieństwem. 
Brunetka o brązowych oczach spoglądała na siebie z odrazą. Brzydziła się swojego wyglądu, jednak nie zawsze tak było. Dwa lata wcześniej była uśmiechniętą nastolatką, przede wszystkim szczęśliwą, jednak do czasu...
To co wydarzyło się w przeszłości spowodowało, że Elizabeth inaczej patrzyła na świat. 
Patrzyła na niego przez pryzmat, z gorszej strony i wpadła w chorobę, z którą sobie nie radzi. 
           Czy znajdzie się ktoś, kto jej pomoże i pozwoli uwierzyć w siebie, w swoje piękno. 
Czy dopuści do siebie kogoś innego niż swoją ciotkę Emily?

Tego nie wie nikt. 



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wiem, że to krótkie, ale mimo wszystko mam nadzieję, że was zaciekawiłam początkiem i będziecie czytać. 

23 komentarze:

  1. Zapowiada się bardzo fajnie :) czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Świetnie się zapowiada i na pewno będę czytać :D Ale zaciekawiłaś. Oj zaciekawiłaś xD
    Ciekawi mnie o co chodzi z tymi wydarzeniami z przeszłości :)
    Fajnie się zaczęło, więc czekam już na 1 rozdział :)
    Pozdrawiam i życzę weny <3
    Całuję @LoveWithHarold
    onewayoranother-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiło i to bardzo :D nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału i rozwoju akcji :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah! Chcę już pierwszy rozdział ^^ Zaciekawiłaś mnie i to bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Można się z tb skontaktować prywatnie ?
    Potrzebuję pomocy :)) ( Też prowadzę bloga).

    OdpowiedzUsuń
  6. Będe czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiscie ze bede czytac tak jak czytalam twoj poprzedni blog... nie moge sie doczekac 1 rozdzialu, a prolog swietny.!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na ciąg dalszy. Zaciekawiłaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę doczekać się 1 rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam z niecierpliwością na 1 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie rozumiem początku . ? :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy rozdział :p ?

    OdpowiedzUsuń
  13. moze by tak już 1 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie :D Zapraszam do mnie ! http://zayn-and-diana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy 1 rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świeeetne ! ♥ czekam na rozdział ! :D
    Zapraszam do mnie na bloga o One direction założyłam go dopiero dzisiaj ! :D
    http://never-say-never-1-d.blogspot.com/
    Oraz na bloga o Dawidzie Kwiatkowskim ! :D
    http://dawid-kwiatkowski-moja-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się interesująco .....szybko pisz 1 rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiada się super :D
    Czekam na pierwszy rozdział niecierpliwie *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Superrrrrrr kiedy 1 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaczyna się na prawdę bardzo ciekawie :)) Czekam nie cierpliwie na następny :))

    Zapraszam Cię do mnie na ff o Harrym :))
    Jeśli Ci się spodoba skomentuj :)). Niedawno dopiero zaczęłam :))
    http://isnt-she-precious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. czy zachęciłaś? I to jak!
    czy będę czytać? oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne. Zapraszamy do mnie na FF o 1D.
    mysterylovelight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
To motywuje .xx